Alla inlägg den 6 maj 2012

Av jennahs - 6 maj 2012 19:11

Blöh. 


Det här med blogg, är de enda sättet att nå folk på, få reaktioner?. Jag önska man kunde nå folk på annat vis.

Det finns så många jag behöver diskutera med, eller prata öht.

Jag önska dom kunde stå upp radade utanför mig och då helst med kö lapp, orka med trängsel i kön?. Skämtosido.

Men öga mot öga, jag hatar att ta allt bakom en dator. Vad är grejen med det? jag är inte den som gömmer mig eller gråter över en konflikt. Snarare tvärtom.




Jahapp, inget nytt har dykt upp direkt. jag vill bara lägga mig och sova, de är äckligt varmt härinne och nu vill jag bara ha måndag. 


Ska nog ta mig en kaffe och cigg, gissa om jag saknat att röka? eller ja, kanske inte. De har väl blivit en större saknad när jag tjuvrökte, jag tjuvrökte nog mer för mig själv när jag står och gömmer mig, så ingen ser. sen kan man lika gärna säga att man inte rökt, eftersom inget sett....ååå så löjligt , ellerhur!?   




Natt i natt, ikväll åker väl hanna J ut, sa vi inte så? :) 










(Bjuder på en sån där ful gul gubbe, bara för att du Älskar dom  sweet dreams!





Av jennahs - 6 maj 2012 15:14

hej igen.


Har nyss varit hos min mamma och druckit kaffe, och nu snart ska jag ta ut brödet från ugnen. Ni vet de där receptet jag la ut förut, jag/vi tröttnar aldrig på det :) Man kan ju som sagt variera med innehållet, vilket gör att man inte tröttnar på det så fort, sen är de barnsligt enkelt och göra :)


Annars,?ja de händer ganska mkt runt omkring, för mkt. Nu menar jag inte nån galen pajas som smuts kastar hej vilt och försöker framstå sig själv som något jävla helgon.


Utan mkt annat, när de sker så mkt på en gång så blir de såklart ren kaos. Det gäller att försöka samla sig och inte hasta till sig ett beslut. Nåja, de löser sig alltid..de gör det ju, sen om de blir bra eller dåligt i slutändan är en annan femma.



Vi har lyckas spela in lite saker på mobilen när vi pratar i sömnen, så jävla kul!, D han vrider och vänder på sig var 5:e minut, som om att han sover dåligt..han har ju ryggproblem så..kanske inte så konstigt.


Inatt sa jag bland annat - eehmm...mhhhmmm  ååå då måste jag betala extra? åååå gud´ (???)

Måste ha gjort någon dum affär inatt   



Nu ska jag få en sak gjord som jag lovat tidigare, nämligen knäppa kort på korten jag har när jag väntade mina små ... :)

när jag väntade Sam så var vi i fullgång med att flytta till hus, så därav blev magbilderna lite lidande.
Men Simpa,våran först födda har vi följt noga, jag skrev till och med dagbok under hans första år, varje framsteg!.


Kommer snart! 

Av jennahs - 6 maj 2012 09:08

Änligen söndag! Som dom flesta vet så gillar jag vardagar och rutiner.


Jag har sovit bra, trots att jag vaknade så tidigt som 7.30 och somnade strax innan 24.

Inga mardrömmar, och inte vaknat av hjärtklappningar! :)


Det ska  bli spännade och se vem som åker ur biggan ikv, 3 nominerade. Trist att de enbart är tjejer.

Jag gissar på Hanna J, hon bidrar inte med någon ´rolig´tv .


Tycker de är så synd att Annica är så blåögd och inte ser marcellos falska sida, he just playin´.

(jag tror nog hon kan flytta ner till sthlm utan hans hjälp.)


nåja, 


Solen strålar idag och min plan är promenad, och hälsa på min kära mor.

Jag läste imorse att min älskade A kanske åker till Mora idag/imorgon? beror på hur hon tänkte där med tiden mitt i natten då hon skrev :). Fy tusan vad jag saknar henne. Alla mina nära och kära flyttar till sthlm och pluggar :(

Jag är glad över att ha kontakten hållts ganska bra trots allt med A :)  


Det ska bli skönt och komma iväg och jobba imorgon, och kunna ringa alla behövliga samtal....




Vad ska ni hitta på idag?, jag ska spana runt på dessa fina kläder och fundera på vilket/vad jag ska köpa.

Gnistan för heminredning har börjat lägga sig redan?.



Ha en bra söndag, jag ska åtminstonde försöka! 






..


Orka med all smuts kastning, de är synd när vissa inte förstår poängen med vad jag ville framföra, när lyset är tänt men ingen hemma så blir de lätt att man ska vrida och vända på allt, skapa mer drama än vad som behövs.

Att andra vrider och vänder, och tror saker, kunde jag egentligen inte bry mig mindre om. såklart de är störande.








Av jennahs - 6 maj 2012 08:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards