Alla inlägg den 27 maj 2012

Av jennahs - 27 maj 2012 16:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 maj 2012 13:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 maj 2012 12:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 maj 2012 10:52

Hallå,


jag kom precis hem efter en kort promenad till Maxi. Jag var in på willys först för att köpa yoghurt, men dom har som så många gånger problem med leveransen?.  


Så jag var envis och gick till maxi, dom har rijäla utbud på alla dessa socker bombs yoghurtar, jag var dum och valde Ica´s.

Jag tycke "blåbär/vanij" och "vanilj/jordgubb" lät goda. Och dom var så äckliga, så där rinnande vidrig.

Åh, typiskt. Jag prövade fört blåbär, och efter den besvikelsen var jag tvungen och öppna en värsta av dom alla, jordgubben. Jaja!


Ja, jag har inte så mkt annat och dela med mig om än yoghurt! ;)


jag köpe även SOLSKYDD, förra året brände jag mig efter bara en dag ute i solen, de brändes och gjorde ont bra länge(kunde inte sova) , tillslut så flagande av all rö färg och blev vit som en snögubbe, igen.


så i år gör jag inte om samma misstag!!, vore ju hemskt pinsamt :)


De var också pinsamt att personalen inte kunde något om solskydden, så jag gick efter vad jag själv tycke verkade vettigast.

Ok jag ljög..... de fanns bara solskydd 10,15 och 20 kvar. Jag valde 20 (medium).



Idag finns de inga planer, kanske ska rensa lite skit i garderoberna här hemma senare mot kvällen.

Jag funderar också på att gå till Öb och köpa en fläkt. (bords fläkt). Jag har haft en vit förut med lite turkos färger på, jag kan inte minnas om jag fick med mig den från Nusnäs när jag flyttade ut. Tror inte jag fick med mig något som var mitt, mer än kläder och små plock.  Jag la iofs alla mina pengar på barnen ..  de trodde ni inte va? jösses...

(Vissa var ute och lekte med sin hobby grej).  Sen kan man alltid muta barnen lite, med leksaker och grejer.

Sätta press på barnen om dom är "duktiga"! så får dom ........ osv. Vilken press. 


nåväl.



Så var smarta och tänk på sambo lagen eller lura männen till och gifta er så ni kan dela på allt ;)

Annaras blir de jobbigrt. De är sällan seprationer slutar lyckligt lixom ...  



Tjao!.





Av jennahs - 27 maj 2012 08:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 maj 2012 07:47

Självklart vann Loreen, och de va väl underbart!. tro inte nu att jag var vaken hela programmet... :P

Jag somnade när lite mer än hälften sjungit, och vaknade alldeles i slutet eftersom D gapade en aning   


Det fanns inte direkt några bidrag jag gilla, dom flesta var ju rena floppen!.Men hallå, Ryssland?  , kom igen!. den äldsta var 86 år.


Jag små gillade 2 bidrag (som jag hann se), den unga tjejen.den blonda med axel vaddar med fransar. den låten var ok.

fan nu minns jag såklart inte vilket land hon kom ifrån. Den andra minns jag inte heller nu på morgonen. skitsamma.


Jag vet inte vilken som var värsta floppen om de var eric saade kopian från Norge, eller amy winhouse kopian!? eller ryss ligan, förstås.

Jösses. 




Jag ska redan äta frukost, är så hungrig.......






Sen vill jag skriva att de är så sjuuuuuuuuuuuukt att AMANDUS gick vidare direkt till final. Folk verkar blinda och inte se vad han är för en idiot. Som ska pika, säga åt andra helatiden..och tror att man kan vara elak helatiden bara an ber om ursäkt. Ursch.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards