Alla inlägg den 8 juli 2012

Av jennahs - 8 juli 2012 11:27

... folk klagar nämligen på att DU LUKTAR ILLA, de stinker. 

Haha så jävla bra!   .


Tiden går sakta och vädret passar som en hand i handsken. Dagen lär gå sövligt men de är inget jag kan ändra på.

Jag vill bara ha tisdag nu. NU. Helst igår.


Av många orsaker så ogillar jag söndagar, mys och "lyx" har vi här oavsett veckodag, när de gäller sockerbomber och annat onyttigt ;)

 

Jag har för ett par dagar sen ställt in KOD på väskan(utan att skriva upp den) de blir spännande de här.

Kanske får jag användning för den redan i veckan? vem vet. ( Ring nu för gudskull inte morsan och skvallra.)


Ok små skvaller de kommer vi aldrig ifrån, de kan man leva med. Det spekuleras flitigt.Men lägga ett stort övertramp är bara för mkt.

En del lär sig inte sluta snacka, som om det vore någon vidrig merit och status. att snacka illa och sprida skit gör ockå att du stinker lika vidirigt som din ogenomtänkta handling. 

 

 


Nu ska jag vara för hård.


Jag ska snart lägga mig i soffan och snegla på en film, samtidigt som jag försöker slumra till lite. De är en ny dag som sagt, med nya beslut ........



Jag vill ösa Kärlek till dom ärliga och respekfulla människorna,

och till dom oärliga skitsnackarna vänder vi ryggen  till, och låter dom vara kvar där bakom. Låter dom snacka ner sig själva och fortsättta sin deperata väg till ett "lyckligt" liv, för vi har sett dom förr, dom som skriver hur lyckliga dom är, "har de finaste" och" bättre än alla andra" , så mkt att dom tillslut enbart försöker övertyga sig själva det. En fantasi värld där man tydligt försöker framföra sig själv som bäst, vackrast och mer värd än någon annan.

Grattis





Må bäst!.





 






Av jennahs - 8 juli 2012 09:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 8 juli 2012 08:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards