Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av jennahs - 10 augusti 2012 15:05

Nej vet ni vad? jag har sån otur så de är inte klokt.


Som jag tidigare berättar så har mitt skulderblad låst sig, känns som de hoppat ur i led ibland.

Vrider jag huvudet åt höger, så får jag en fruktansvärd smärta i skuldebladet. 


Vårdcentralen ringde och dom kunde inte hjälpa mig förens nästa fredag (sjukgymnast).

Dom tyckte jag skulle smälla i mig piller och smörja med voltaren, suck.

Inte nog med att man dras med huvudvärk så ska de bli mer krångel.


och till råga på allt ....

Jag lägger mig på soffan och försöker slappna av lite, pga smärtan.

Sen när jag ska gå för att hämta vatten så snubblar jag på soffan benet, in i tvrums bordet (med tårna) sen landar jag med en smäll i garderoben, de är vid såna här tillfällen de känns som man bor i en skokartong. Fyfan, babe fick lite panik och sprang ut från toan.


När han ser mig där med smärta i skulderbladet, huvudvärk..spottar och svär..medans jag håller i fotjäveln så börjar han skratta - och jag med. 


AJa, har tröst shoppat lite på nätet. Jag ,som inte bara är en "lort" i samhället är även en fryslort!

En fleecetröja(vit) har jag beställt, och en vanlig tröja.


Jag har växt upp med 30 grader varmt inomhus oavsett årstid, kan vara därför jag blivit en frysis.

Mina fingrar och tår domnar bort av minsta lilla kyla?.


ah men skit i det.



I veckan blir de stressigt. Jag har ett möte på tisdag då jag måste bestämma mig för en sak.

PÅ fredag råkade jag få 2 möten. Ett samtals möte som förmodligen tar en stund.

Sen sjukgymnasten.


Det kommer bli stora omställningar i mitt liv. 

De är nu de börjar, på riktigt.. 





Btw, kopian kom inte idag. Den kommer nog på måndag. Jag hoppas de inte väcker för mkt känslor och hat. Jag har förträngt ganska mkt av det. Eller nästan allt om jag ska vara ärlig.









Av jennahs - 10 augusti 2012 09:35

Hey!.


Jag har sovit rekord länge, men de behövdes...vaknade strax före kl 9.oo Drömde väldigt gosig! ;)

Skulderbladet var lite halft keffo igen, som att den är påväg ur led eller nå..

Så ska ringa nurå innan jag springer ner till tvättis kl 10.oo



Idag borde jag få min KOPIA jag ringt om!, jag tänkte dela med mig av den kopian här!.

Det finns en som gjort stor skada i mitt liv, och inte förtjärnar min respekt öht.

Man har även gjort andra illa också. 

Om den inte kommer idag så borde den vara här på måndag!!! 


Tänka sig att den fanns kvar trots att de var något år sen !.

 

 


Nu måste jag springa ner med tvätten. 





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards