Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av jennahs - 2 augusti 2012 10:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 2 augusti 2012 10:01

Godmorgon på er.


Här ställdes klockan 6.50, känner mig ganska utvilad endå.


Jag glömde helt bort igår, att fortsätta där jag slutade. Jag blev helt uppslukad av äppelpaj m. vanligsås och teen mom maraton ;). Ja jag har syndat ganska rijält igår, och idag har jag en magsmärta from hell.

Men strunt i de nu.


Idag är ingen vanlig dag, för de är min mammas födelsedag :) 

jag tänkte baka lite idag, vet dock inte vad riktigt än, ska spana runt på olika saker. så får vi se vad de blir.

så jag ska gå dit lite senare idag.


Jag är oehört imponerad hur min mamma har orkat klara av mig genom åren. Jag har inte alltid varit en enkel jävul genom åren utan de har varit mkt runt mig, rebellen.

Jag är ärlig mot min mamma. Det blir bäst så. Men de har inte alltid varit så, förut kändes de bäst att hålla henne utanför allting, men allt hasslande mådde jag bara sämre av.

Att jag har kunnat berätta saker för henne, och hon har verkligen lyssnat har gjort att de vi har en bättre relation (såklart). Att hon alltid har funnits för mig oavsett vad, och hjälpt mig i den mån hon har kunnat kommer jag vara evigt tacksam för.


Jahapp. Ska väl kika på bakverk, men först knåda ihop ett skyddat inlägg.

Jag har nyss fått tag i en person så ;) 



ha en bra dag!.



bjuder på en morgon bild... ... och konstaterar att jag fått runda kinder, och armar ;) 

 










Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards