Alla inlägg den 3 december 2013

Av jennahs - 3 december 2013 18:27

Hej bloggen!


Tänkte börja med och skriva om mina sömnrutiner som alltid, haha..närå eller jo, men som ni förstår var jag lite orolig över att somna så jag var uppe ganska sent . Vaknade vid 6 men de kändes som de inte gjorde så mkt efter den dödsångesten jag kände igår, kände mest att nu finns de väl inte så mkt mer negativt som kan hända ... utan bara ta tag i dagen :)

så jag kliver upp och hinner inte ta mig en kopp kaffe innan "den ljuvliga veckan" kommer som ett brev på posten, ba verkligen?.


Jag fick en tid bokad till Vårdcentralen den 10:e, jag hade lite svårt att ta in allt igår så nu i efterhand kom jag på mer frågor så jag får sitta och skriva mina lappar som finns överallt men dom är helt meninglösa egentligen eftersom jag aldrig tittar på dom, eller tar med (eller tappar bort) sist skrev jag i handen  för att minnas, men eftersom jag skrev i handflatan så var de inget jag "såg så glömde vilket fall", så jag fick skriva de ovanpå handen ist.Så illa är det och då fick ni veta det.




Men, som rubriken lyder så fick jag boxen igår men hämtade ut den idag. Och jag tänkte berätta vad jag fick.


1. Batiste, dry schamp XXL volume .

- de här har jag redan och man blir gråhårig av det å väldigt kladdig. Känns skit och jag skulle hellre stoppa huvudet i handfatet och tvätta med tvål än att använda det. Vill ni ha en STOR flaska hojta till..jag har!.


2. Botanics shine away lonic clay mask. En lermask som absorberar överflödig olja och detoxar din hud. Leran drar ut djupt rotade orenheter utan att torka ut och huden blir mjuk, len och riktigt ren efteråt.

- har inte hunnit testa. Men har inga höga förväntingar efter tidigare  "djuprengörandelenarhudendunderkur".

Men jag hoppas jag blir positivt överaskad :).


3. NAOBAY oxygenating Cream moisturizing. Härlig universalkräm som skyddar, återfuktar och mjukgör. Plantextrakt och ekologiskt vegitabiliska oljor såsom nypon-och mandelolja hjälper till att stärka hudens beskyddande barriär.

- återkommer med vad jag tycker.


4. EMITE MAKEUP. Dams- damson black. Svart ögonskugga från svenska makeupmärket Emite makeup. Pigmentet är mikroniserat vilket gör applicering enklare och skapar ett jämnt fin resultat.

- läst mkt bra om den men berättar vad jag tycker efter att ha användt den en hel dag.


5. Elisabeth arden Ceramide Capsules daily youth restoring serum.

Lyx i kapselform som minskar fina linjer och rynkor i ansiktet med hjälp av ceramider som i sin tur stärker och reparerar. Din hy får en vacker,mjuk och mer jämn struktur med ökad lyster.

- har testat en kapsel, de var en genomskinlig olja i som kändes otroligt härlig att ha i ansiktet den var inte för blaskig och det kändes lite som att de skulle vart silikon i för huden blev så len.

Men de finns ingen mirakelkur. men vill man ha en lyxigare känsla så finns 60 kapslar för 990:-!



 

Boxen.



Såja.





Lär ta mig något och äta igen, min snälla syster skickade en lista på mat som innehåller mkt Kalium i så jag får ta detta på allvar. Men tre måltider? min lunch åt jag vid 15 känns inte som en bra start ....



Vi hörs!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards