Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Glossybox februari.

Av jennahs - 25 februari 2014 19:43

Gokväll på er goingar!.



Jag har vart och hämtat ut min glossybox, eftersom dom flesta brevbärarna inte kan trycka ner den i lådan får jag hämta den på Maxi, och då tar det en dag extra.


Ingen special leverans med två maskerade killar som kommer här inte, med ros lr choklad..hahaha!! :)



Tänkte visa vad jag fick för ngt, denna box blev gratis för mig eftersom jag "växla in mina dots", jag svarar på alla frågor om produkterna och för varje för varje produkt får man 20 dots för (5 produkter i boxen). Så.. ja!. Sen om man lyxas värva folk är ju det bättre.



   



* Karmameju natural konjac sponge.

Rengöringssvamp som balanserar PH-värderna och milt exfolierar huden. Naturligt fylld av vitaminer,mineraler och aminosyror.


* The body shop, baked-to-last eyeshadow.

Ögonskugga som ger jämn täckning med härlig lyster som håller länge. Applicera med torr borste för en lätt dagmakeup. Fukta borsten för mer intensitet i färgen och skapa en kraftfull sotning.


* Anatomicals, puffy the eyebag slayer wake up under eye patches.

Återfuktande "plåster" som används under ögonen. Reducerar fina linjer, ger huden energi och lyster, minskar svullnad och mörka ringar.


* Hot make-up, nail polish "passion".

Nagellack från trendiga hot makeup, färgen passion är speciellt utvald för februaris kärlekstema. Innehåller inte toulen,formaldehyd eller parabener.


* Nougat london, sparkling body shimmer.

Ger lyster till din hud med denna återfuktande och skimrande gelé för kroppen, som är berikad med rosenmalvaextrakt och vetegroddsolja.


Sen en läkerol fick man som ni ser, "D" tyckte den smakade ..blommor? jag tyckte den smakade fräscht. Mest hallon?.

Man fick också ett presentkort för en makeup rådgivning värd 150:- på en valfri bodyshop butik, alltid när man får dessa presentkort osv så finns inte dom där butikerna här vilket fall. Dah!.



Jag har testat nagellacket förresten, så jävla ball färg och jag gillar den. Inte ett dugg kladdig att måla med fick känslan av att den innehöll olja bara för den var så mjuk och härlig att måla med. Gillas!.


Sen blev jag besviken på ögonskuggan i färgen BLÅ!, hallå vet ni hur sjukt fult det är med blå ögonskugga till blå ögon?

Det ser inte klokt ut, jag tycker man ska få en färg som passar ens ögon annars blir de bortkastat.

Påtal om vilka färger som passar vilken ögonfärg så kanske jag ska köra ett sånt inlägg, också gällande kall och varm hudton. Bara för att jag ska ha ngt och skriva om här ;)






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards