Direktlänk till inlägg 13 september 2016

ADHD klipp.

Av jennahs - 13 september 2016 09:51




Om det är ngt mina barn frågat en del om så är det min ADHD, jag har såklart vart öppen med det för dom ser saker och förstår att ngt är annorlunda. Som när vi handlar ställer jag ifrån mig korgen och aldrig hittar jag den igen, så ofta tar dom den när jag lägger ifrån mig den. Glömskan märks ofta, saker jag sagt vi ska göra men tappar bort efter vägen för annat dyker upp. Nycklar. Krånglar när vi ska ut, kan gå ut och in flera gånger för jag glömt saker, lr måste byta om (frusen) så det tar jämt tid. Finns många exempel igentligen.



Jag ska försöka skriva ett inlägg med det just jag har svårt med och vad som märks tydligt hos mig, för ADHD är inte lika för alla så är det och alla har sina personligheter som tar plats också.


Vi får se om jag hinner skriva det idag lr om jag barar såsar för fysiskt är jag helt sopslut, trött i hela jaget men endå trött som i - sova.


Jag som skulle få andra saker gjorda före jag åkte iväg......... ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards