Alla inlägg den 7 november 2016

Av jennahs - 7 november 2016 08:52

Alltså, det är så roligt. "D" har snackat om att dra ner på sockret det fanns en tid då han aldrig åt godis, medans jag åt last fulla godispåsar. Jag däremot, hahah redan hunnit ätit en halv påse under morgonen.


Det roliga är hur jag vaknar utav honom inatt, stånkades....till och med hunden vaknar!, jag kunde inte låta bli och undra så jag knuffar på honom, " vad drömmer du? ligger du med nån eller?" (haha)

han svarar - nej! jag försöker gå in i en garderob, de är spöken men därinne finns godis....du väntar i bilen! det var alltså läskigt men han skulle till varje pris ha de där godiset i garderoben. KUL tyckte jag.


Sen väcker Love oss runt 4.30 tiden och är nödig så jag traskade ut med hunden en sväng, sen in igen och försöka sova.


Idag vaknas veterinär med våran bebis, shit så nervös..jag ska trycka in lite frågor och be om kloklippning. Sen har jag tandis på torsdag (rotfyllning) samt arbetsterapuet på fredag och då ska jag ha hunnit leta hylla samt riva ut alla mina papper. Shit, allt på en vecka. Men kan inte heller rucka på ngt.

Jag tror syrran ska ta love medans jag får gå ner på stan, så med snö och skit så måste jag åka dit tidigt.

Lite nervös är jag då hålet brevid en rotfyllning var nära en 3 rotfyllning? VAD ÄR DETTA? allt på bara 1 år, förstår ni? jag borstar och använder tandtråd använde länge munskölj (endast floure). Hade lätt kunnat fixa porslinsfasader om de inte vore så dyrt men tandläkaren tycker mina tänder är alldeles för fina, alltid fått komplimanger för raka fina tänder.


Jävla skit. Ältar och ältar , nåja.


Jag ska väl ta en "raggardusch" sen ta en promenad med Love, sen chilla lite. "D" rev ut garderoben en 3e gång så allt är inne på barnens rum och jag blir lika sur varje gång han försöker ta tag i de där, för att fredag före barnen kommer trycka in allt lika dåligt och orensat igen. Vi har försökt flera gånger utan att lyckas fullfölja de.

pokemons fel!, jävla spel. Han har verkligen en beroendepersonlighet....spel är livsfarligt.


Känner mig inte alls beredd på sån här vecka .... nu lär jag rappa på här, vi hörs snart igen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards