Alla inlägg den 18 januari 2019

Av jennahs - 18 januari 2019 17:55

Då var det klart...

Jag har alltså tagit bort ett födelsemärke på ryggen och hade verkligen byggt upp en visuell sitation hur ont och brutalt de skulle vara att skära bort en köttbit på ryggen (typ så var tanken). Men alltså, sprutan för lokal bedövningen kändes mest och när dom skar bort födelsemärket och sydde kändees nada. Förstås. Det blev 3 stygn och prov svaret kommer om ca 2-3 veckor, han ringer om det visar ngt dåligt annars skickas brev.

Btw, klassikern är hur vårdpersonal ofta  undrar hur jag fixat tatueringar och få barn med kejsarsnitt tidigare, men är mjäkig inför en spruta?.

hur som haver så var syrran med som stöd vilket kändes tryggt annars är jag van vid att alltid ta såna här situationer ensam. Nästan blivit en grej att göra det. 




Imorgon åker jag och syrran ner till centrum utan barn och hundar som annars alltid är med finns inget värre än att stressa med ungar och hundar när man ska prova kläder annars spelar de inte så stor roll.


Jag beställde ju den här dopresenten och blev förvånad när jag får ett sms om jag vill hämta det på egen hand? tydligen låg det här företaget i krokarna där jag bor så gissa om jag blev förvånad? adressen gick till en privatperson så jag undrar om det finns massa grejer hos henne så jag kan kika/känna på ...

Ska tipsa er om det sen och berätta mer efter jag hämtat upp varan. 


Beställde även hem silver pearl  från LYKO och tänkte se om den kan tona ner det gula i mitt hår och få en mer kall ton istället. Har fudge hemma men har inte tålamodet med det då det skummar mkt och torkar ut håret rätt brutalt. 


Nu har "D" fått adhd medicin vilket betyder att jag håller ett getöga på honom och ser hur han mår och jag märkte direkt att han inbillade sig att inte kunna sova. Han tycker sig känna en förändring dvs att han jobbar klart med en tråkig uppgift istället för att "pausa" i arbetet och göra annat för att sedan återgå till uppgiften men tycker att detta avtar efter ett par timmar, inte konstigt då han börjat på lägsta dosen iofs.


Däremot har han under dessa två dagar han haft medicinen inte tagit med matlådan och verkar inte speciellt hungrig?

Han snor heller inte med mitt godis ....

Det ska bli intressant om han lyssnar hela vägen tills ajg pratat klart och ifall han börjar ta tag i tråkiga saker även här?   .











Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards