Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av jennahs - 3 augusti 2012 17:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 3 augusti 2012 16:31

Hej!.


Tiden rullade verkligen iväg fort idag, precis som dom tidigare dagarna.

Vi har nyss varit och handlat på willys, 4kg(!!!) melon bland annat.

Ok lite godis också. 


Har även hunnit BUSA mig, drog upp tröjan framför spegeln, och kunde konstatera att min  känguru mage var alldeles för blek. Så smetade in den.


Jag ogillar min mag´form´, den går in på sidorna, sen kommer en liten kulformad mage, för att avslöja att de finns i släkten. Känns som en tom påse numera efter barnen :) . Ifall nån undrade.

men jag ska verkligen inte klaga...!!   .  Aja, de är inte lätt och öva på att vara nöjd med sig själv när man(jag) pendlar i vikt som jag gjort. 






Just ja, tipset också.

 

Jag var ju egentligen ute efter gliss spary, öhh.. tror de är mer som balsam spary.?

Hittade inte den rosa flaskan jag ville ha, utan köpte en mindre (med olja)

första tanken var ju att den skulle ta slut direkt.

Men med endast 1-2 pump i håret så kommer den räcka lååångt. 


 

Man ska endast ha den på längderna, och topparna.

Håret blir otroligt mjukt och glansigt.

Och nej, håret varken känns eller ser fettigt ut. 
(ynka 53:- på maxi, om nån undrar)



Tänkte skriva om BUS jag köpte nu efter en kortare tids användning. 

Jag har en förmåga och kleta på mig 2 lager, vilket blir klibbigt, såklart. (har ingen tålamod och vänta dagar).

Så jag blir tvungen att stå med hårtorken ;P.


Den känns ´spillig´eftersom moussen blir rinnig snabbt.

Men jag tycker endå att fördelarna med den överväger nackdelarna.

För att få ett mer jämnt lager (utan att fläckas) smeta in med lotion före du tar BUS.

(179;. på lindex). Riktig budget. 

 





Nog om det.

Fick ett besked idag föressten, tänkte skriva om det... nu :)




Av jennahs - 3 augusti 2012 07:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards