Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av jennahs - 9 oktober 2014 06:45

Godmorgon!.


Nu är det högtid att börja fundera på vad jag ska ha för tatuering och VART?. Jag kikade runt efter lite inspo igår och har ni förslag på sidor med bilder så hojta gärna till!!:).


Det här är vad jag vill göra hittills, sen vad som blir gjort får framtiden utvisa....


* Barnens födelse

* Candyskull (stor) på låret

* Cover up på tribalen på underarmen

* sleeve, endast överarmen lr hela armen?

* ev tatuering på handen.




Det känns lite tråkigt och börja med en cover up, så det gör jag nog en annan gång.



Vad tycker ni om tatuering på handen? på killar är de riktigt sexigt, även tatueringar på fingrar och kanske ngt litet i ansiktet. Jag börjar tycka att även sånt är snyggt på tjejer .

 

(bild lånad från gaddad.se)


Vad tycker ni, HISS eller DISS? :)


Jag har dock riktigt smala handleder och handen är också smal, drar jag in tummen i handleden är handen lika smal som handleden. Det blir inte snyggt kanske. Jag är osäker.


Så idag blir de att leta inspo på gaddningar, sedan kommer barnen hit idag tror jag? jag hoppas ialf på det :)


Nu - ser paradise hotel och big brother.




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards