Alla inlägg under maj 2012

Av jennahs - 4 maj 2012 09:43

Vilken dag, med tanke på att vi drar ner parienner, gardiner (och lakan )så ser vi inte en ljus glimt!.

Därav sover jag betydligt bättre. När jag var påväg ut för mitt första bloss imorse, såg jag SNÖ, vilket inte gör mig något.

Jag älskar numera höst/vinter. Sommaren går fet bort.


Inatt drömde jag mardrömmar, igen det blir bara mer och mer. Jag vet inte om de var vilken COOSE (kass film) som vi såg igår som gjorde min mardröm?.

Jag vaknade mitt i natten, lyssnar och tycker mig höra fotsteg i hallen..ändå är jag lixom vaken? min första känsla blir att vara tyst och höra hur nära personen är.. (jag väcker inte min pojkvän direkt.)

Men när jag hör hur personen närmar sig så säger jag lite tystare "älskling, älskling...tänd lampan!".

Han tänder och jag pustar ut!.

Alltså de börjar bli jobbigt och vakna med hjärtat uppe i halsgropen varje natt nu. 



Många av mina läsare vet att jag ville skapa lite reaktioner genom att öppna mig och säga sanningen, du följer allt till punkt och pricka. Jag blev hörd, och fick reaktioner. Det är nu jag lutar mig tillbaka, och inväntar följdfrågorna.

Det ska bli ett sant nöja att lägga allt på bordet !.


(Nu är de något år sen de här mötet var som jag tog upp tidigare, där 2 personer närvarande och de här sas, möjligheten finns att de har blivit ner skrivet!. Vilken pajas. )




Jag ska njuta av detta väder sen måste jag ringa lite samtal, tror dock alla telefon tider har varit. Men får se om jag får tag i nån idag.





Annars blir de en chill dag ... och göra dom dagliga sysslorna!.



  


Av jennahs - 4 maj 2012 09:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 4 maj 2012 08:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 3 maj 2012 18:54

De är kul, hur mina läsare toppar dalarna idag. 

Jag kan bara tänka mig hur ni låter där hemma ...  



Nu har jag tvättat klart ialf. Så mkt mer än så har de inte varit idag. Jag är trött och de tog väldigt mkt energi idag under rättegången som varit tidigare idag. Men de gick bra ändå kan man väl säga!. 2 år gammalt skit togs upp idag. De känns skönt att vända blad nu. Till och med min kontakt person tog de hela med en klackspark?   


Jag var in på willys för att köpa den där yoghurten jag nämnde om (passionsfrukt/vanilj), men gissa vad..den va fan slut!. Helt otroligt..eller kanske inte den är ju god så att...de va nog inte så konstigt

Funderar på att gå till maxi bara för att köpa den. Mums :)


Jag har föressten beställt 2 hissgardiner igår.

De känns ju lite trist med hissgardiner, för de är något alla har nästan. men ja.

     Söta va?? :)tog en stor bild så man ser dom bättre

 

och dom här, dom finns iofs överallt i alla butike. Bara av den anledningen när man sett dom överallt så är man ju redan trött på dom. Men de blir nog bra ändå .....





Jag hoppas mitt intresse för att pynta hemmet håller i sig längre än 2 veckor  

 




Film och mys nu!!!




Av jennahs - 3 maj 2012 15:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 3 maj 2012 15:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 3 maj 2012 07:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 2 maj 2012 13:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards