Alla inlägg under juli 2012

Av jennahs - 14 juli 2012 11:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 13 juli 2012 16:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 13 juli 2012 10:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 13 juli 2012 08:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 12 juli 2012 11:58

Har nyss varit och handlat, kikade in på lager 70 också. Hittade mest rosa kläder, något jag redan har "mkt" av.

Jag tycker utbudet där inte är så bra, eller dom tar inte in något i min "dåliga" smak :P haha.


Läse en artikel om dalahästardt.se, som jag även skrev om i det skyddade inlägget.

De fanns även en bild där....

Vilka fina pojkar jag har, och deras kusiner har verkligen blivit stora.

Dom kommer bli ett härligt "gäng" !!  :)






Nu ska jag göra lite lunch här hemma.......



/ finn ett fel. 


Av jennahs - 12 juli 2012 11:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 12 juli 2012 10:14

De finns mkt man gillar, och den här gängen tänker jag nog slå till. Ialf på jeansen!.


   

mandeldesign.se  jeanseggings, 330:- .

Älskar leggings, jag har problem och hitta jeans som passar bra i vanliga fall. Har inte tålamodet heller.

 

     


mandeldesign.se 360:- , den blev slutsåld direkt. men kommer in före helgen!.

 


mandeldesign.se 200:-, glittrande top, "hett" i höst? ;) 

 

 



Av jennahs - 12 juli 2012 08:38

Gomorgon!!!.


Jag har inte så mkt att skriva , har inte sovit så värst bra. Men de gör mig inget. 

 

Vaknade 7.15 . Har hunnit duscha . Jag har ont i magen och har haft de ett par dagar.

Vet inte vad som är fel, prövade äta en kött bit och potatis (omg)igår.

Det är tur man suger åt sig råd att jag även kunna minska kalorier på potatis!;)



Även om jag hoppar mkt onyttigt och fetmat, så finns de mkt annat onyttigt jag äter
, som saltapinnar/små godis.

Sås till maten, vitt bröd osv.

Mitt största problem är nog träningen, jag hatar att träna. Får jag in som rutin att träna knappt 30-40min varjedag så går de nog bra. Men de är det där att KOMMA IGÅNG med något. 

Jag tränar lite smått då och då,men numera aldrig. Buu!.



Jag har ju fått inflamation jag gått med ett tag alldeles nedanför nacken, jag är stel och har fått pronaxen och återigen hoppade jag sjukgymnasten. Som läkaren sa så blir de bara värre om jag inte gör något åt det, och jobbigare att komma "tillbaka".

Så lär boka en ny tid dit, snart.


Jag blir ju yr och kallsvettas när jag tar längre promenader, ibland bara när jag går till willys fram och tillbaka.

Så de sätter käppar i vägen där. 



Nåja. 


Jag fick föressten mina provsvar från blodproverna jag tagit för någon vecka sen, känns som jag inte gör annat än lämnar prover :P

Men ALLA har visat sig vara NORMALA, inga konstigheter. Så de känns skönt. 



Vad ska ni göra en dag som denna? känns lite trist med så mkt gråa regniga dagar, lite sol hade inte varit het fel nu när man har semester :) Bara de inte regnar känns de ju hyffsat ok?.


Ska göra mig i ordning. Vi hörs lite senare. 


Är 3 verligen bättre än halebop? jag överväger att köpa nytt nr till halebop istället och låsa upp mobilen.

Den är ju låst till halebop. Fan?.

 

Kan passa på och skriva också att jag har mitt gamla nummer kvar, så ingen kan "skylla" på något sådan trams.

Man kan nå mig på många sätt. Även SKRIVA SMS!.  

 

 

 

/ All Kärlek till S,S.












 


 












 








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards