Alla inlägg under juli 2012

Av jennahs - 11 juli 2012 10:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 11 juli 2012 10:04

.... dagvild men hyffsat utvilad, med ett ganska bra humör, trots omständigheterna.

Måste dock erkänna att de känns trist med semester utan sol. 

Saknaden till mina barn är så otroligt stor, dom borde vara här med mig. 

Mina änglar, solstrålar. Jag älskar er .

 



Gomorgon föressten!.

Jag har sovit "rekord" länge, till kl 8, lagomt lång sovmorgon för min del :).

Idag har jag bokat tvättis. Har inga speciella planer för idag, utan de blir väl sådär slapp innedag.

Ska dra med mig babe ut på en promenad, så vida de inte börjar regna.


Kanske blir de en vända till mammsen, och försöka övertala min syrra att åka dit?.



Nä hönni, de blir inte roligare än såhär idag... ?


Vi får vara glada över dom få sol glimtarna som visar sig emellan åt :)

 

 

 

X






Av jennahs - 10 juli 2012 15:43

   

nelly.com "miss me" 1095:-


 

mandeldesign.se   top 130:-

 

mandeldesign.se  160:-

   

nelly.com  399:- (synd att den inte fanns i svart)

 


nelly.com 349:-

     

nelly.com "miss me" 1095:-









tror att de går och klicka på länkarna så kommer man till plaggen?

Jag övar på de där, och vet inte om jag fått till det riktigt...





Av jennahs - 10 juli 2012 13:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 10 juli 2012 08:18

Heej!.


Här är vi vaknat sedan någon timme sen. De är inte alltid så kul och vara morgon pigg, här sover man inte bort förmiddagarna inte ;) Skulle få ångest om jag gjorde de, även om jag inte har barnen här nånting så känns de fortfarande inte Ok att sova  så länge.. ? .


jag har hunnit duscha, ätit en melon frukost. Snart ska jag iväg på möte, sen får vi se hur dagen blir.

Tvättis är bokad, även om jag städade en del igår så tänker jag städa ännu mer idag.

Jag mår inte bra av små stök , eller när de inte är ordning här hemma.


Egentligen hade jag planer på att träna lite smått igen, men orken finns inte riktigt. de har varit jobbiga dagar med mkt tankar och planer. Jag får lägga om kosten, lite.Igen Har varit lite lat dagar, som igår en vurre och rostmackor?.

Kanske inte konstigt magen kvider, jag är inte van vid vitt bröd i mängder och framför allt inte korv. 

Jag hatar egentligen korv?.


aja.


Tänka sig hur mkt som kan ändra på sig, bara inom en dag så kan livet se helt annorlunda ut. Men de är ju så, de finns inga garantier på att de alltid ska se ut som de "alltid"gjort. och förändringar blir om man gör dom.

sen finns de förändringar man måste trots att hjärtat säger annat.

Det måste finnas en mening med allt..







läste nå fint häromdagen .



Tack för att du finns här hos mig

Känner mig alltid så levande med dig

När du är nära känns allt så rätt

Du får mig att känna mig så vacker på alla sätt

Din blick säger mer än tusen ord

Vår kärlek är större än hela vår jord

Med dig vill jag vara i alla mina dar

Ett liv i lycka & kärlek du är så underbar.

 

 

 

/ tillsammans brukade vi klara allt.






Av jennahs - 10 juli 2012 07:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 9 juli 2012 16:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 9 juli 2012 15:55

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards