Alla inlägg den 6 november 2012

Av jennahs - 6 november 2012 09:07

Grattis min fina son!!!

 


Det känns overkligt att de redan gått 9 år sedan du föddes.

 

Dagen du föddes 6:e novemver 2003,

Natten till den 6:e november sov jag inte speciellt mkt, trots att jag fått bedövnig och värkarna sakta men säkert avtog. 

Jag var otrolgit spänd och nervös inför att äntligen få träffa dig.

Din pappa likaså.


Redan på morgonen pratade läkaren om att det skulle kunna bli kejsarsnitt,

även om jag under en kortare tid strävat efter just kejsarsnitt, så började jag tveka.

Jag var utmattad och värkarna avtog och jag hade inte öppnat mig många cm. 

Vi drog ut på tiden men tillslut blev det snitt.

16.45 föddes du, skrynklig och rödflammig. Så ljuvlig.

Din pappa började gråta av lycka och att få se dig i din pappas famn tätt intill mig var ren lycka<3

 


Det känns otroligt jobbigt att inte kunna  gratta dig och ge dig ett paket på sängen.  

Jag kommer aldrig kunna ta tillbaka dom åren som gått, men jag kommer att ta igen så mkt jag kan när vi börjar ses. 

.... Och jag är helt övertygad om att ni en dag kommer se vad som händer, och få veta sanningen.

 

 

 

 

 

Jag Älskar Dig Simon. 

 

 

/ Din Mamma.

 

 

 

Av jennahs - 6 november 2012 08:04

Godmorgon alla!.

 

Tack U för alla dina fina kommentarer:) Jag uppskattar dom väldigt mkt!!   


 

Kikade på sista avsnittet av Ensam mamma söker igår kväll...

Och jag gissade lite svänigt, jag trodde Jennifer skulle välja johannes ganska länge men ändrade mig innan avsnittet igår började.

 

Christian är inge bra typ av kille, mina varnings signaler när de gäller honom klingade väldigt tidigt.

Hörde ni hans sätt att prata om henne? och den vidriga svarsjukan som kom väldigt tidigt.

Där har vi ett problem, många vill gärna tro och tycka att de är gulligt med killar som är svartsjuka i tidigt stadie,

men ju längre tid i förhållandet man kommer, ju vidrigare blir det, oftast.

 

Och nä, inte ens lite svarsjuka är bra svartsjuka. INte i mina ögon.

Ibland är ju svartsjukan oundviklig. Så är det ju.

men att bli det innan man ens hinner utanför dörren är långt ifrån bra svartsjuka.

Jag tror många blandar ihop två saker, och de är tillit och svartsjukan.

dom två sakerna kan möjligt gå hand i hand.

 

 

 

Mitt tyckte ialf. Jag har för mkt erfarenheten av dåliga saker, tyvärr.

Så kan det vara.

 

 

Snart ska jag skutta in i duschen, ringa posten och leta efter ett brev.

Soc, och sedan advokaten!.

 

Så ska jag köpa pokemonkort till Sam, och kolla efter något till Simon.

Eftersom jag inte har den blekaste vad Simon gillar, så får de bli då jag pratat med han.

Om jag nu får de vill säga ... 

 

Det har tänds mkt hopp i mig efter samtalet igår, även om jag vet att jag inte borde ha för mkt förhoppningar så kan jag inte låta bli att ha det.

 

Vi ses senare.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards