Alla inlägg den 7 november 2012

Av jennahs - 7 november 2012 18:07

Jag vet att de blir mkt frustration och pladder gnäll här på bloggen.

Skit trist, jag vet. 


Jag har lite svårt för att hitta inspiration och skriva ...

Det händer inte så mkt nu, jag glider runt hemma i mjukisbrallor och gör ingenting.

Jag har på senare tid nästan blivit för lat för att byta om från pyamasbyxor till mjukisar, Jamen ni hör ju!.


Men samtidigt kan de ibland kännas som iden bara försvinner och helt plötsligt kan jag komma på

att jag glömt äta lunch (inte för att de skulle hända, men typ..)

Lite lustigt känns de, tiden rinner ur mina händer, jag får inget gjort men ändå känns det som jag inte hinner något.

Nu behöver ni inte sätta någon diagnos, vi har redan börjat misstänka något för länge sen.

men visst kan de börja kännas som dom flesta är något typ av bokstavsbarn.



vad gör jag då om dagarna, förutom alla måsten?

hänger på nätet såklart, som man brukar göra nuförtiden träffas man knappt utan det är nätet man umgås på.

Alltid hittar man något och göra, och jag hittade en ny sida med fina kläder itne fullt lika som på alla kändaste ställen.


asos.com


(jag råkade länka till musse tröjan)


Men det var de jag skulle skriva om, tröjor med print är ju trendigt... sånt man hade som liten.

kanske man ska klämma i sig i en musse tröja? ja gvar ju ganska knubbig som liten har jag hört (och sett).

Haha!


Det kan bli en märklig känsla (ialf från min sida) att gå runt med musse pigg på tröjan.

Men så fort någon säger i tv eller tidningar/kända bloggar att de HÄR ÄR TREDNIGT!,

då drar dom flesta på sig skiten, vilken makt man måste ha som storbloggare, som oftast tipsar hejvilt.


Hursom helst, dom har fina udda grejer på asos.com !

finns för herr,dam och även kurvigare damer :) mkt bra tycker jag, (ska ta mig lite fikabröd nu)

 

 

Nå, vad tycker ni? Herr musse.... 

 

Skulle de här vara något kanske? :)


 

779:-  HÄR



 

479:-  HÄR





 

335:- HÄR


   

1078:- HÄR

















Måste hem och hämta mina glajjer!.


Det är visst ikväll programmet STALKERS har premiär!

Kanal 3.



Hörs då!





Av jennahs - 7 november 2012 14:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 7 november 2012 13:55

åååh, de blir nog inte stressigare än såhär.

Gå fram och tillbaka, göra de, ringa dit, kolla de andra, och passa tider.


Stressade iväg med 2 paket som skulle skickas, och de va dumt ....  eftersom de blev fel namn på paket, och blev tvungna mitt i den hetsiga lunchen efter att vi kommit hem få lov att ringa om att skifta om adresser. 

inte nog med att frakten blev dyrare lix.

Dessutom har jag väntat post, som jag också vart tvungen att ringa och leta efter. Zzzzzz,


Ja herregu, kaos har det varit.




Igår var vi och köpte paket till Simon som fyllde år.

 

Sam hade fått ringa mig i förrgår, bara sådär och de va ju kul (jag skiter i baktanken med det)

Känns tråkigt att aldrig få träffas, och alltid få känna mig maktlös genom att inte kunna hämta dom.

Barnen vill så gärna komma, frågar om det, pratar om det.

 



De verkade till en början som de kanske fanns en lösning trots allt efter samtalen, och jag fick lite hopp.

Men lite hopp, var för mkt. Uppenbarligen.



Under natten har allt de positiva vänt som en klack spark.

Jag är otroligt less på den dåliga attityden, och smsen som förblir obesvarade.


Simons paket kommer jag inte kunna ge han, hela veckan hade man planer så det fanns inget tillfälle för det.



Sen sas det massa negativt i samtalet så något umgänge kändes ännu längre bort.

Det är ingen snack om saken att de är fritid som prioriteras, inte en relation.



Jag blir så arg, och stackars små som inte har något att säga till om, ÄN.



Det är synd att man inte ska kunna prata med varandra som vuxna människor och vara eniga för barnens skull.

Att tänka på sitt eget ego och skjuta undan barnens rättigheter och deras vilja anser inte jag som en lämplig vårdnadhavare.







/ ledsen.










"Blir man så skev som adoptivbarn att man vill förstöra för andra?

klistra in nya människor och leka familj som inte existerar.




























Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards