Alla inlägg den 11 november 2012

Av jennahs - 11 november 2012 19:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 11 november 2012 15:54

Goddagens!.

kl är bara 16 men det känns som den är så mkt mer.

 

Jag har varit och träffat barnen idag, gett dom paket och fikat.

jag hade verkligen inte räknat med att få ha dom hela 2h idag, utan trodde jag bara skulle få ge paketen.

Så det var en positiv överaskning :)

 

Vad vi har gjort?...

Först togs det fram pepparkakor pch julmust, mitt i fikat tog paketen fram.

åh ja, det var en rijäl skillnad på strl på pakten, men som mamma sa .. det är inte strl som räknas!;)

jag var på leksakshuset innan jag gick till mamma, och utan att kunna skicka sms och fråga, och 0:- på mobilen så blev de inget.

Men dom verkade nöjda och glada!.

 

 

Vi var ute och testade pistol liknade grejen, som skjuter gipskulor.

 

när vi gick in så såg Simon en kompis utanför som lekte, som han kände tydligen.

Så han gick ut och sa hej en snabbis. Men kom in ganska fort igen .



Jag tror nog barnen va lite hungriga....

dom fick i sig massvis med kakor,godis och en halv julmust + kyckling och ris!.

 

Vi pratade om umgänget, dom verkade förstår att jag och deras pappa inte kunde komma överens.

jag fick berätta lite för dom, om det hela. 

Jag tror jag behåller lite om vårat prat för mig själv, nånting ska väl vara privat:)

 

Dom börjar bli så stora också och jag vill inte att hela deras liv ska blottas ut här.

Jag tror dom flesta förstår mig.

 

Men dagen var toppen, och febern var som bortglömt.

Må det inte dröja länge tills nästa gång!!!!.

 

nu ska det tändas ljus, och mysas ner i soffan.

 

är bra sugen på att se dom två sista falk filmerna,igen. Joel kinnaman lär man dreggla över.

Han är dock lite för spensig i kroppen = tanig kyckling.

han skulle haft mer som seth´s kropp, grov och nästan 190cm lång, hur mumsig låter inte de?

(sorry babe).

 

 

 

All Kärlek till mina Barn, Mamma Älskar er   

 

 

 

 

 

 

 

 

Av jennahs - 11 november 2012 08:34

ursch för att vara sjuk.....

feber och huvudvärk. 

 

Jag har vaknat tusen gånger inatt också. 

 

Men idag blir det att samla ihop sig själv, använda den sista energin åt att duscha och vara med barnen, ge dom paket och krama om dom.

 

Jag försökte flytta dagen, så jag hann blir bättre.

Men de gick såklart inte.

 

så jävla typiskt att de här skulle ske just nu, min vanliga otur.

 

Men det är bara att stå ut, och bara av att få krama om barnen kommer ge mig ny energi <3

 

Hörs.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards