Alla inlägg under november 2012

Av jennahs - 17 november 2012 16:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 17 november 2012 07:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 16 november 2012 10:22

Godmorgon Fina!.


Jag somnade fint före 22, tills tvn stängdes av .. då vaknade jag och grubblade i flera timmar kan ja säga.

Sen somnar jag och vaknar med Panik i vanlig ordning, de måste börja tära på mitt hjärta att vakna sådär.

D vaknar knappt längre när de händer, eftersom de sker i stort sätt varje natt. 


Tycker jag skriver om det här helatiden, de gör jag väl också.


Igår hade jag ett låångt samtal, som råkade äga rum på willys, dålig tajming. 

men samtidigt vill jag inte vifta bort de eftersom det är så pass viktigt och allvarligt.

Så ännu ett möte är inbokat, på tisdag morgon.


Jag antar att de är mkt möten, och förberedelser. Det är bara bra iofs, nackdelen är att de dröjer så jävligt.

Men hellre att de gör de och blir bra direkt, än att man ska börja om för att man gör något halvdant.



Väntar ett-två samtal till. Snart tror jag alla som kan bli knutna till den här saken finns med.

Vilket är jättebra :) .


Jag har självklart lagt alla korten på bordet, man vinner inget på att ljuga, dölja eller skjuta ifrån sig saker.

Sanningen kommer ikapp, förr eller senare. 


Det är svårt att skriva saker och ting öppet såhär öppet. Jag måste helatiden ta hänsyn, och jag funderar även på att byta blogg och låsa igen den här. 


Istället för att prata i "gåtor" ska jag låsa dom inläggen och skriva som det är.

Och det som blir i öppna inlägg, kommer väl mest bli tips, allmänna tankar och annat tråkigt skit ;)

Blir nog bäst så. Kanske.



usch, börjar få kväljningar av min frukost.. det blev en näve med toffefie (stavas?),

kombinerad kost kan man säga.


Igår blev de körsbärstomater till frukost. 

dessutom slog jag till med hemmagjord poatisgratäng, och ytterfläskfile till middag igår,

jag har nog inte gjort potatisgratäng sedan jag bodde i Nusnäs...  :)

Lika bra att börja ta fram mina skills nu   


 






X







Av jennahs - 14 november 2012 18:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 14 november 2012 12:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 13 november 2012 20:08

Jag har lite svårt att släppa den blonda biten.

Funderar nu på att färga håret igen, vilken färg vet jag dock inte....

 

 

Min Blonda "slinga" blev lite bred när jag gjorde den för ett tag sen   

ja jag står i badrummet ... snygga våt tapeter va?

fan, inte tänkte jag på bakgrunden. Ser ni tuttpåsen? Hm ifall ni undrar ><

 

 

 

 

 

 

Gonatt!

Av jennahs - 13 november 2012 18:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 13 november 2012 16:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards