Alla inlägg den 1 december 2012

Av jennahs - 1 december 2012 18:52










 




 

Nelly.com  399:-


Tubklänning från VILA. Stretchigt material med paljetter.

 

 


   

Nelly.com 499:-

Klänning från DRY LAKE. Omlottringning framtill. Band i midja samt asymmetrisk nedtill.

 

 

   


Nelly.com 399:-


Kortärmad klänning i kroppsnära modell från DRY LAKE. Kontrasttyg i spets upptill samt dold dragkedja i sidan.

 

   

Nelly.com  449:-

Klänning från PEARL. V-ringad fram- och baktill samt korsade axelband bak. Fodrad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ok, nu blev de bara svarta klänningar:P, för att vara extra jobbigt så klistrar jag in en till svart känning   .

En som jag gärna vill ha, och de är inte inför något kroghäng, ( jag inte går ut längre! ;)

och nej, de är inte för att den heter " Jenny dress" heller ... haha? ..


   

Nelly.com 899:-

Långärmad klänning från ROSEMUNDE. Rundad halsringning samt ribbstickad. Tight i modell. Spetskant vid halsringning, ärmslut samt nederkant. Väldigt stretchigt material.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av jennahs - 1 december 2012 10:29

Jag vill egentligen inte skriva det här, men de går inte att undgå det längre.

Jag kommer ta bort det här inlägget senare idag.

 


Jag vill inte bråka,  eller leta tjafs. Saker har blivit sagt, saker har hänt men något alla kände var hur du vände allt upp och ner på ett negativt sätt som påverkat väldigt många. Men de är våra känslor

Det är inte konstigt att många börjar reagera, om du  en dag tänker efter!.



Vi kan lika gärna ta det här öppet, eftersom man väljer att skriva ut saker om mig och mina barn öppet.

Jag träffade som sagt mina barn igår påväg till lekkompaniet, jag försökte få tag i deras pappa för att fråga om dom fick komma dit och leka (inte många meter från deras hem), han svarar inte och tillslut väljer jag att ringa hem till dom, jag visste vem dom var hemma med. 



Jag är inte otrevlig, förklarat att jag träffat på dom, men samtalet vänder ganska snabbt och blir otrevligt och man börjar dra upp gammal joll istället . Jag fick ett nej vilket fall.


Jag var tvungen att acceptera det, men jag kände ändå att de var värt att chansa. 

Men man väljer inte att släppa de där, istället skriver man ut på Fb inför alla hur jag ringt och bett om att få ha barnen  av hen osv.

Vad man vill få ut av det, har jag ingen aning om.

att bara ringa kändes för mig otroligt kränkande. 


Det märks otroligt tydligt efter mitt sms jag fått, och hur man pratade vad man lägger fokus på.

det står klart och tydligt att saker som blivit skrivna här är viktiare än att barnen skulle få vara med mig en stund.



Hela allt de här är så sorligt, inte bara jag är utsatt, mina barn är också det.

Jag ringde idag och bad om att få inlägget borttaget, men icke!.

jag hoppas vi ska komma fram till något vettigt nu på tisdag och att sånt som stör ska hållas åt sidan.


Jag hade helt klart kunna skriva rakt upp och ner på allt som förändrades och hänt sedan du kom in i bilden. Men de är inte heller de viktigaste just nu, de viktigaste är att allt löser sig nu.

Det är ingen slump att alla känner likadant, ser allt på samma sätt som mig idag.




Jag hoppas och vill gärna tro på de alla säger, inte bara myndigheter. Det kommer slå tillbaka.

det är synd att de ska behöva gå så långt bara. 


Varför väljer man att försvåra, förstöra och betée sig på det här sättet? förtjärnar några barn de här?(NEJ).

jag kanske förtjärnar varenda ord, släng skiten på mig personligen isf.


Jag har varit sjuk länge, något som är svårt för er/dig att förstå tydligen, även om mitt liv redan då var ett helvete så valde ni/du att göra de sju resor värre.


Det som jag inte fattar är, hur skeva verklighets uppfattningar vissa har, må ni leva livet felfritt och friskt liv.

hur mkt jag än skulle vilja, så skulle jag aldrig göra en sjuk människas liv till ett dubbel helvete på det sättet ni gjort mot mig. aldrig någonsin, de är inte känslolöst, det är omänskligt!.



Jag kommer aldrig förlåta!.






























Av jennahs - 1 december 2012 07:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards