Alla inlägg den 3 december 2012

Av jennahs - 3 december 2012 15:47

Kom för en stund sen hem från Vårdcentralen, kände mig tvungen att ringa idag. Skrämde upp mig själv lite, eller de var D som börja ba " ööh SHIT, de ser värre ut idag!!" klart man (JAG) får panik.

Det var ju ändå svullet och öm så ...


Jag fick en tid direkt, eftersom man misstänkte bältros men hade hon ställt fler frågor så hade vi kunnat utesluta det.


Sköterskan drar på sig sina glajjor, glor 2sek och säger - de är bältros!. Varav jag reser mig upp, kollar i spegeln och börjar försköna det hela..

Och efter några följdfrågor så blev de TYP uteslutet ändå, MEN om de börjar sprida sig och stickas så skulle jag ringa tillbaka eftersom man måste få behandling inom 72 timmar.

Måste verkligen vara mitt år, förhöjd B12 pga svält, vitamin D brist och nu ev bältros? eller allergisk reaktion sedan våran skogsvandring, tur man har plast-gran!.


fan de här inlägget blir aldrig klart, jag har sånt chips sug så jag trycker i mig chips och dipp mellan raderna!.

Härligt och ge fingret till idealet ibland ;) Jag är alltid smalast på vintern och fetast på sommaren, de slår aldrig fel, men kunde inte bry mig mindre...just nu ;) .












D letade runt bland alla papper idag, gissa vad som hittades?

Mina Urinprover!!!

Jag visar inga datum, eller hur många som gjorts. Alltid bra att ha bevis för alla dessa anklagelser som kastas omkring nuförtiden ;) 


 












Hinner inte skriva klart inlägget, buhuuu...... 



Av jennahs - 3 december 2012 08:18

Gomorn!.

Sovit skönt, vaknade svettig?. Kikat på vakna med the voice och spanar runt på kläder på nätet samtidigt :)

Såg också att min lampa från jotex kommer vilken dag som helst, har ingen tvrums lampa nämligen.

Kan lägga upp en bild på den sen, om den visar sig vara snygg IRL!?.



Hittade bilder på only.se på en väst jag köpt på lager70. (Den fanns även på mandeldesign.se)

Den är super skönt och piffar upp en tråkig tröja ... 


(399:-)

       






Hittade helt ok bralla att springa hemma i ;)


   

ginatricot.se  299:-

 

 

 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards