Alla inlägg den 6 december 2012

Av jennahs - 6 december 2012 12:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 6 december 2012 07:54

.. att man hade körkort!. Hatar när de blåser och är kallt, blir en piskande kyla i fejset som gör mig helt galet tillslut.

Jag som haft all tid i världen, att ta de här körtkortet (kan man tycka) sitter utan sånt.

Jag hoppas kunna göra de i framtiden, när jag är klar med grovjobbet med mig själv och pengarna ramlar in.

Jag har alltid varit nojjig över att köra bil, mina senarion ser typ ut såhär

- det kommer en galning som somnar bakom ratten, eller en person som pratar med sin kåta fru och kör över till min fil och krockar.

Eller att jag ska stirra på min bandare(HAHA) och glömma av att jag kör...

amen nu hör ju, listan kan göras lång!.


En gång i tiden började jag, alldeles innan jag väntade Simon, övningskörde t.om till sjukan för att göra ett Ultraljud blev så eftersom tiden var så tajt. Efter UL blev de att jag slutade, något överdriven över att något skulle hända.

.


fasen nu blev de en lång histora om körkortet, inte så kul. 

vert ni hur jag tror de kommer sluta med bilkörningar?

Svergie kommer likna allt mer ett rik/fattigt land och bara rika har råd att köra, eller så kommer något annat ske med tanke å klimat förändringarna i världen - häst och vagn körning? vore ju ballt!



Fantasin bara flödar, men nu måste jag smeta på mig brunkräm, annars kommer listan på apotekdatan bli lång ;)


X

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards