Alla inlägg den 13 december 2012

Av jennahs - 13 december 2012 18:05

Tjohej, igen!.


Tänkte bara tipsa om att de är rabatt på sexy.se .


Uppger ni koden sexyxmas får ni 40% rabatt ! gäller t.om 16/12.


   


 



Av jennahs - 13 december 2012 16:24

Men HEEEEEEEEEj.

Jo jag är glad, eller jag vill gärna tro det vet itne vad de är jag känner.

Mätt och belåten också, gjorde hemmagjord pannbiff igår, så vi åt rester.

Inte klokt vad lite mat de går åt här, vi blir mätta på bara luft snart!.

Kändes fånigt att sedan gå på mötet jag hade idag inbokat, vi pratade mkt kring mina matvanor och motivation osv, mest allmänt. Känns bra och veta att hjälpen finns om det behövs.


När jag har barnen så har jag varit som alltid, motiverad och framåt.

Men så fort jag blir själv så sluter jag in mig i mitt "snigelskal", jag börja känna mig lite ovårdad, klart jag duschar (varjedag dessutom) men de är knappt så jag bryr mig om att borsta håret, så det är en stor tova bara.

Jag önska jag ville göra mig fin i håret, fixa naglar och vara lite självcentrerad och tro att jag är så jävla vacker och ta ett kortfrån sidan, med putmun ... åh ba " AHH lycklig tjej". HAHA! nästan så jag garvar när jag skriver de.

Jag kan piffa upp mig om jag vill, men de känns så jävla långt borta och ytligt , för de är det.




Fick ett samtal idag, och jag kan inte annat än hålla med. De var då förjävligt vad "frispråkig" man är kring mina barn, hur kan man kalla deras mamma för de ena med det tredje, de har varit ett  problem tidigare också. allt inom en radie på 3 år!.

Tror man att barnen inte påverkas av det negativa man visar inför dom? herregu, hör med killarna på kåken om hur deras barndom sett ut!!!. Så kanske man tänker om!. 


Näe, tro om jag ska ta och dansa gangnamstyle med golvmoppen?, såg ni vakna med the vocie imorse? så KUL!, de var en snubbe som visade stegen till den dansen i en saktare takt, sen dansade han och jakob öqvist, bra program det där  



Puss på er, imorgon ställer jag fasen inte klockan ska bli intressant och se hur länge jag sover <3








Av jennahs - 13 december 2012 08:38

Godmorgon...

Låt nu denna dag bli utan huvudvärk. Tack.


Jag har sovit gott, jag funderar på hur länge jag hade kunnat sova om jag inte ställt klockan? . Från att inte kunna sova, med panikattaker till att sova hela nätter och förmodligen halva morgonen. Hoppas de håller i sig, jag drömde förövrigt att jag försökte rädda en metmask i en stor skog, hur roligt kan man ha i drömmar? .



IDag är de LUCIA, de hade varit mysigt att få se mina barns lucia. Jag försökte ta kontakt igår och få veta saker i utan resultat, så himla trist :( .

Men inte direkt oväntat !!!!!!!!!!!!! .


 



Det har varit mkt debatt om att man inte får vara pepparkaksgubbe i lucia tåget längre, inte lucia heller.

Inte heller få sjunga " vi komma vi komma, från peppakake land ..."

Asså vafan?, i barns fantasi är inte en pepparkaka en neger, de är vi vuxna som kan tänka skevt ibland men långt ifrån alla och framför allt inte barn!.




Ska göra mig klar inför mötet hemma hos mig, otroligt skönt att slippa dra ut idag :)


Hörs!











Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards