Alla inlägg den 14 december 2012

Av jennahs - 14 december 2012 18:12

Hey!!.

Alltså vad är de jag läser???, vi tar bort en scen från våran Älskade kalle anka som funnits med sedan 1930 enbart för att vi är på 2000 talet? tjafset är En mörkhyad docka får ett OK i arslet, jag menar är inte de bra de eller? 

De är när man bestämmer sånt här konstigt som folk reagerar och slänger sina röster på SD, det finns inget svenskt längre, såg ni svt´s lucia i rinkeby? en mörkhyad lucia och en kille som rappa, undra vad han sjöng? att han domnade bort i kroppen hörde jag... undra vad han tagit   

 

Näe, vet ni .. jag törs inte önska er en vit jul längre!. 


Det var 3% som gillade att man tagit bort scener, och 97% som inte gillade att man gjort såhär mot våran kalle.

och de var över 48 tusen röster då. Visste ni att kalle visades i 40 länder? hade jag ingen aning om, eller tänkt tanken - Så inrutad man kan vara, haha jag vet otroligt fyndigt sagt ;)

Artikel hittar ni HÄR







På söndag kommer mina ljuvliga pojkar, vi har nog redan söndagen planerad :)

Känns jättebra, framför allt när saker och ting börjar bli mer normalt, som de var förr.

De är dock jobbigt när dom åker, känslorna blir så påtagliga och jag känner mig snuvad på mina egna barn.

Jag hoppas på att kunna breda ut umgänget mer än dessa helger, för att få en bra relation med barnen som möjligt.

Nu bor vi så nära och dom går i skolan ett stenkast härifrån så det kommer bli mkt ändringar framöver <3




Nu ska ja passa på att se klart avsnittet innan vi ska mysa ner här och glo på film,

röketsuget är enormt nu (ba måste berätta), men jag ska inte ge efter, aldrig i livet!. Ganska märkligt hur suger sitter i men när jag känner doften av cigg så kräks jag nästan, ärligt talat..


Nåja, vad gör ni denna helg?

bara jag som märkt att de bara är skit på tv, tips på bra filmer?

Läste att många tyckte sinistern va läskigt, men de tyckte inte jag .. kändes nästan löjlig att se sminkade barn runt en kille som jobbade nätter och letade fakta om mord på dagarna. Som en tråkig dygns cirkel - filmen alltså.

Men om ni är lättskrämda och gillar "spökfilmer" så se den :)




Cha cha!







updat. Ok, kände mig tvungen att radera min åsikt i mitten av mitt inlägg. Typiskt mig att slänga ur mig saker utan att "tänka",de blir så märkligt när vissa har erfarenhet och andra inte, kan bli en rijäl krock med åsikter.

KYSS.







Av jennahs - 14 december 2012 09:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards