Alla inlägg den 22 december 2012

Av jennahs - 22 december 2012 15:18

NÄÄÄÄ!!!!:

Vet ni, jag blir tokig snart. Jag vet fortfarande inte vart vi ska vara på Jul, om vi bara ska vara hemma eller i Nusnäs. Det finns saker jag överväger, och helst vill jag vara hemma hur tråkigt de än låter så känns det bäst.


Jag har försökt intala D att vi inte skulle köpa julklappar till varandra, känns så onödigt. Just nu.

Men han tvär vägra på den idén så jag blev "tvungen" att åka ner och fixa något, så nu är det klart.

Åå jo jag vet, jag skrev ju igår att jag kollade julklapp till D , men minns ni att jag glömde kortet hemma? och de var väl när jag kom hem utan någon klapp som jag tänkte att de kanske var meningen att vi inte skulle köpa nå till varandra.... höhö...


Jag är inte alls sugen på att vitsas ute bland allt folk, mkt folk = mkt smittkällor! Ursch.

jag undviker gärna kräksjuka och annat äckligt om det går. 

Lite jobbigt att dass pappret börjar tryna och då är man lixom illa tvungen att dra och handla om man inte hittar nån annan lösning ;).



Jag såg  fram emot att få lite egentid idag medans D var nere på Mora med sin bror för att köpa julklappar, 

jag rycker tag i en godispåse och ska sätta mig i soffan då lyckas jag välta D´s kaffekopp .....

drog en stor suck medans  jag såg julduken förvandladas från röd till BRUN!! ...

Så istället för mystid i soffan var de bara att traska hem till mig och sätta igång en tvätt.

Sen började jag städa istället och ska bara skura golvet så får de vara bra sen.


Det var min egentid idag. 



det blev ingen rolig bloggning idag,


Nu vill D köpa bingolotto, finns det någon nitlott kvar tror ni?  Jag är osäker men vi ska gå och kolla de nu.

Jag är nästan mer sugen på att testa och spela på hästar? harrryboy?

 

 

x

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 




Av jennahs - 22 december 2012 09:46







































Såg en ganska ball kuvertväska jag tänker HISSA.

sämsta grejen med att kolla bilder på saker/kläder på IT är att det inte alltid är lika snyggt IRL.



   








Kuvertväska 499:-

Stel kuvertväska från MI LAJKI. Försluts med metallås. Handtag i form av ringar med dödskallar samt facetterade stenar på. Avtagbar axelkedja medföljer.

 

 

 

 

 

 

Min DISS går till dessa pjux, euuww!!! 

   

449:-



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards