Alla inlägg den 12 december 2012

Av jennahs - 12 december 2012 12:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 12 december 2012 08:58

Vilket vackert datum(?), undra hur många som gifter sig/förlovar sig idag? ;)

Kollar på nyhetsmorgon och där viger Mona sahlin små hj(stj)ärtepar!.

How cute?.


Fler som tänkt gifta sig? själv har jag tänkt på de där,  och har alltid sagt att jag isf ska göra de som "gammal", ni vet när man börjar få hissgardiner i huden (rynkor), gråglammig och allt som hör till, en Man ska Älska en oavsett sägs det.


Varför ens gifta sig? 

Jag tänkte mkt efter den gamla traditionen, men de sprack dock som 13 åring. Det sägs att allt fler skiljer sig idags läget, nya trenden är att ha en bonusförälder och plastsyskon också.

Tänk om de kunde vart som förut? man träffade sin första kärlek och levde med honom tills man dör.

Hur fint vore inte de? jag tror folk ger upp för lätt.

Om man har byggt upp en framtid tillsammans frun grunden, med hus och enbart gemensamma barn osv då förstår jag att man gifter sig.

 

 

Och alla har vi olika åsikter, tur är väl de annars skulle ju inte skiljsmässor existera ;)

För vissa går de inte bra, av olika anledningar. 


 





Ska dra iväg på ett möte idag, jag känner att de blir en 3e dag med huvudvärk.

Känns lite skumt att känna värk på ena hjärnhalvan i 3 dagar?



Jag syndade igår, ska berätta senare vad jag gjort.....(kanske)



X






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards