Alla inlägg den 30 december 2012

Av jennahs - 30 december 2012 18:50

Tjohosan!.


jag har varit ovanligt frånvarande här, dom som läser mina låsta inlägg vet varför.


Idag har jag haft mina barn ett par timmar. Dom kom kl 10 och som alla andra gånger är dom hungriga, så dom fick äta nå lätt tills vi sen skulle äta pizza. Dom fick öppnar julklappar och dom blev väldigt glada och lekte med allt,  så det verkade vara en hit! :)


Det är alltid känslosamt för mig när barnen kommer och mitt mammahjärta brister när dom ska åka.

tiden gick alldeles för snabbt, jag önska att vi hade haft ett par timmar till när jag för tillfället mår bra.

jag hatar att jag ska vara så begränsad, men snart ska saker och ting ändras på och jag hoppas jag är redo för att kämpa mig igenom det här, jag tänker kriga mig fri. Kort sagt.


ursch, trött jag är på allt "hoppas" jag skriver, jag önska jag kunde skriva att NU SKA DET och inge fler jävla MEN.

Även om någon skulle visa mig vägen ut skulle jag ta den krångliga krokiga vägen, de har väl alltid varit så.




påtal om dammsugare, vad ska ni göra på nyår?

Här ska det tas lugnt, ovanligt va? haha . låter bra trist men jag är hemmakär och ligger hellre i soffan tills jag får trycksår bara jag slipper fylla och skit.

Jag måste faktiskt klappa mig själv på axeln, jag har endast druckit 1 gång i år och det var i somras, något glas vin. Inte för att de varit klämpigt på någotvis, jag trivs otroligt bra som nykter!, kan faktiskt undra varför folk ens dricker alkohol? Någon som kan ge mig ett bra argument för varför man dricker?.



Jag tänker inte ha några nyårs löften, de är till för dom som inte kan hålla dom.

Att ge löften, ställa krav på sig sig själv ger bara onödig press på sig själv. Om man sen misslyckas ger de förmodligen en känsla av att känna sig värdelös. Det som är det allra viktigaste är att man efter ett misslyckande reser sig upp igen och fortsätter kämpa, det är de som räknas min vän ...

att aldrig ge upp.



Jag brukar alltid ha förmåga av att sätta för höga mål i mitt liv, inte nog med det så ska jag försöka nå dom alla .. helst igår så det är inte konstigt att jag alltid misslyckas med målen, det negativa är väl också att jag då faller in i självömkan och stannar där lika länge som iors gör i sin trasiga koja, buhuuu...

jag ska sluta förhasta mig, och ta en sak itaget -  nej, det är inget nyårs löfte!!! ;)



nu ska vi gå och kvälls handla, jag har nog aldrig haft sån bacillskräck som nu, för alla virusar och skit som går att jag försöker undvika folk i affärer som flåsar runt, nyser och hostar omkring!.

Jag tycker de är ansvarslöst att gå ut bland folk som sjuk och ustätta andra för virus!!.


Jag läste att Norge nu drabbats av svininfluensa, en liten pojke på 11 år hade avlidigt och det gör ont att läsa :( Må han vila i frid lilla Ängel...



Jag får panik av att läsa sånt där, jag hoppas alla tänker på att stanna hemma vid förkyling, tänker på vad man handlar i affärer och undviker det som går.



Gud välsigne er! (och mig)   


Hörs imorgon ok!


















Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards