Alla inlägg den 20 december 2012

Av jennahs - 20 december 2012 19:32

Gokväll bloggen!!.


Vilken underbar dag jag har haft!.


Först gick jag bort till mami där syster var, vi snackade en stund sen gick vi bort till tina för att hälsa på och gosa med lilla Ella på ynka 5 veckor, otroligt söt är hon !! :)


 

Carro och lilla Ella.

 


När de var dax för tina att åka iväg på möte gick vi bort till mammsen igen, där börjar jag steka pyttipanna till oss alla och sen hör jag syrran säga " nu kommer tomten..."  sedan öppnas dörren och stängs lika snabbt, jag tittar in i hallen och där står min vän Annzo!!, vilken lycka <3 


Förra gången hon var här och hälsade på höll jag (och annzo) det hemligt för min Syster och överaskade henne, så hon gav väl igen den här gången   .

Vi pratade en längre stund och sedan skulle hon åka vidare. Imorgon ska vi förhoppningvis ses alla tre hemma hos mig och laga mat eller något sånt!.


Mitt paket med en 3 gardiner kom idag, så det byttes julgardiner hos D och hemma hos mig själv, blev mkt bättre det var så vtt i mitt kök så jag blev spyf'ärdig, nu är de lite färg därinne och de känns genast mkt bättre.


Var även bort till ÖB och handlade lite julgrejer, verkligen toppen att handla när de är halva priset och jag funderar på att köpa en stor ljuslykta som kan stå på golvet för ynka 100 lappen, jag är så stolt över mig själv som är så ekonomisk :)


Även om vi köpte mkt fint blev den här ängeln min ´favorit´...

 

nu vill jag inte döma den här ängeln, men jag skulle vilja byta ut hennes fejs .. ;)

 

 

 

 

 


Vi håller på och kollar på gustafsson 3 trappor, jag älskar den serien :)

Har ni sett "morden i sandhamn" dom här dagarna? det är en bra serie och kan verkligen tipsa den, även om man tycker polisen är överdrivet korkad osv. Men  man får väl ha överseende för sånt i filmer ;).



Vi hörs imorgon, plus poäng till mig idag som är duktig och lagt in någon bild !

Jag övar på det där fortfarande!








x


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards