Alla inlägg den 10 december 2012

Av jennahs - 10 december 2012 18:43

Gokväll fina!.


Jag har haft bloggtorka, eller snarare en otrolig inre stress som gjort att jag inte pallat skriva.


Jag lyckas nuförtiden inte få i mig varken mat eller vitaminer, vilket har resulterat i konstant illamående.

En sköterska ringde från vårdcentralen idag, hon hade pratat med en läkare om att skriva ut tuggtabletter men det blir inte så. Enligt läkaren så innehåller den tabletten jag har mer än tuggtabletten. Så jag får köpa mig en mortel.

Ska de vara så svårt att svälja en stor tablett? (godis går minsann bra ... *host*.)


Vad är jag då stressad över? ja typ alla krav och måsten. Julklappar, julafton, nyår skiter jag i den passerar oavsett och känns inte alls "speciell".  Jag vet att de löser sig, jag har en förmåga att oroa mig extrem mkt över saker.

Sedan också grejen som ska planerasin i slutet på januari, känns märkligt att planera in sånt här, och även de måste vara tidsbegränsat vilket igentligen är helt omöjligt.

 


Hur ser de ut för er andra kring jul? myser ni runt stillsamt i raggsockor och lyssnar på någon julstämma och kokar perfekt knäck? ;) 


Årets julklapp är tydligen ett par hörlurar, vad tror ni om det? 

för dom flesta joggar väl 3 gånger i veckan så då skulle väl ett par neongröna lurar passa bra?

själv sitter jag i soffan och funderar på om de finns tvdosor i någon trevlig färg? ;)


nåja, vi kom på en bra ide häromdagen, kökshaddukar är något som kan ligga överallt här av nån anledning, de är D som har en förmåga att råka glömma dom lite här och var, så nu har vi snörat fast den i ett fint blått sidenband vid spishandtaget och de funkar skitbra. Den är alltid där den ska vara numera :).

 



Såg nu solsidan igår? haha, så jävla bra.. trist att även de är slut. buhuuBUU!.


Näe, ska nog krypa ner i sängen, det blev inte mkt sömn inatt. 

jag spenderade en heldag ensam i MIN lägenhet, vi hade en liten dispyt igår och som vanligt så går jag iväg och stänger in mig och tjurar som en 3 åring tills jag blir glad. D passade på att umgås med L som muckade från kåken igår, och jag satt hemma och målade med oljefärg som är flera år gamla, den enda färgen som hade används var VIT, mkt märkligt tycker jag? ...



Sängen vareja, lovley!.


Puss på er tomar som nissar!






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards